ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΓΕΡΑΚΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Το συγκεκριμένο ιστολόγιο αποτελεί μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος αγωγής σταδιοδρομίας "Εικονική ηλεκτρονική επιχείρηση συμβούλων  για θέματα τέχνης" η οποία εκπονήθηκε σε επίπεδο μελέτης κατά το σχολικό έτος 2009-2010 στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Γέρακα, ενώ κατά το τρέχον σχολικό έτος έχει ενσωματωθεί σε ερευνητικό πρόγραμμα εγκεκριμένο από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Στοχοθεσία
Η διευκόλυνση όλων των μαθητών που έχουν καλλιτεχνική κλίση,  ιδιαίτερα όμως των καλλιτεχνικών σχολείων, ώστε μέσα από μια πλατιά και υπεύθυνη ενημέρωση να λάβουν την πιο σωστή απόφαση για τις σπουδές τους και τη δουλειά που θα ήθελαν να ακολουθήσουν. 
Εξάλλου, αυτή η άσκηση προσομοίωσης εντάσσεται στο  ευρύτερο πλαίσιο  μιας δράσης επαγγελματικού προσανατολισμού, για την οποία πληροφορίες μπορεί να αντλήσει κάθε ενδιαφερόμενος από την ιστοσελίδα του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου - Λ.Τ. Γέρακα (http://gym-kall-gerak.att.sch.gr/ > Ψηφιακό Σχολείο>e-ΣΕΠ)


Συνεργαζόμενοι Εκπαιδευτικοί

Κουτσούρη Βάλια
(υπεύθυνη εκπαιδευτικού προγράμματος)

Κυζερίδη Μελίνα
(συντονίστρια)

Καρακάσης Χρήστος
(υπεύθυνος πολυμέσων - σύμβουλος οικονομικών)

Παχιαδάκη Φρόσω
(επικοινωνία με άλλες εικονικές επιχειρήσεις, αρχειοθέτηση υλικού)

Γάτσιος Γιώργος
(οικονομική μελέτη και οργάνωση)



 
ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Μαθητές που παίρνουν μέρος σ' αυτή την άσκηση προσομοίωσης

Γενική Διεύθυνση:Ευρενίδη Αδελαίς (Γ Λυκείου)

Υπεύθυνοι marketing - προώθησης:  Πρωτοψάλτη Βερονίκη - Χαραλαμπίδη Φανή (Β Λυκείου)   

Υπεύθυνος οικονομικής διαχείρισης και σύμβουλος οικονομικών:Σαίντ Νόρα (Γ Λυκείου)
 
  • Αρμόδιοι σύμβουλοι εικαστικών:Ασημακοπούλου Αθηνά (Γ Λυκείου)
  • Αρμόδιοι σύμβουλοι θεάτρου: Μπίττερ-Κουρούνης Ιάσων (Γ Λυκείου)
  • Αρμόδιοι σύμβουλοι κινηματογράφου: Τρίπος Ανδρέας (Γ Λυκείου) 
  • Αρμόδιοι σύμβουλοι χορού: Βαρδοπούλου Αελλώ (Β Λυκείου)
 
Τεχνικός υπεύθυνος ιστοτόπου : Δεδεβέση Μαρία(Γ Λυκείου)

Όλα τα στελέχη της εταιρείας θεωρούνται  απόφοιτοι του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα, με επιστημονική κατάρτιση σε κλάδους σχετικούς με την τέχνη και τον πολιτισμό.